Bangles

Roberto Cavalli, han är verkligen en designer som jag uppskattar något otroligt mycket. Han är verkligen jätteduktig. Väskan på min header kommer från Roberto Cavalli och finns att köpa på Net-A-Porter. Men en annan accesoar jag har varit intresserad av ganska länge från Roberto Cavalli är hans armband eller sk Bangles. De är oftast designade som ormar, men det finns undantag.


(Klicka för större bilder)

Jag kan nog inte köpa någon nu, det kanske inte blir någon alls eftersom det finns fina liknande för en billigare peng. Men dom är verkligen snygga ska Jesus veta. Jag har ett halsband från Roberto Cavalli for H&M. Armbanden finns att köpa på Net-A-Porter.

Kommentarer
Postat av: LunarBjarne

det går inte att klicka på bilderna

2008-04-07 @ 22:49:25
Postat av: konsumeramera

LunarBjarne: Jo det gör det visst det, jag provade idag på 2 andra datorer också för att se om det du säger är sant. Men det är inte sant och det är inte ditt namn det vet jag. Du är inte sanningsenlig. Sluta försöka förstöra min blogg. Ok.

2008-04-08 @ 11:03:35
URL: http://konsumeramera.blogg.se
Postat av: Anonym

sms:a låna!
sms:a låna!
sms:a låna!

2008-04-08 @ 11:04:51
Postat av: konsumeramera

Anonym: Hej. Till vem och varför?

2008-04-08 @ 12:53:42
URL: http://konsumeramera.blogg.se
Postat av: Anonym

vill du låna? vill du låna?

2008-04-08 @ 18:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0