Kitschigt

Jag bläddrade igenom en Elle tidning för ett tag sen på gymmet och såg en underbar Guess klocka i en annons, jag blev helt betagen av den och fotade den med mobilen. Nu har jag hittat den på en hemsida som heter Watchesplanet i USA men tyvärr är den inte i lager för tillfället, jag har mailat dom och frågat om dom vet när den kommer in igen men det visste dom tyvärr inte. Men jag ska absolut ha denna klockan, jag get inte upp!

Den kan tänkas vara lite mycke, guldkjedor, diamanter och leopard mönster, men den är verkligen vackert designad och ihopsatt. Allting passar ihop och den blir bara sexig. Den kostar cirka $350.



(Klicka för större bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0