Vitt och gulligt

Jag har hittat lite godbitar på den för mig nyupptäckta sajten Forever21. Nu när den amerikanska US Dollarn är så låg så är det ju nästan gratis att handla inklusive frakt! Tull tillkommer givetvis, men när det nästan är gratis så kan väl tullen inte bli så hemsk? Här har ni bilder på de jag har hittat och antagligen ska köpa om Jesus vill.



(Klicka för större bilder)



Allting är jättefint och är ganska lättkombinerat. Men skorna är extra speciella för  mig eftersom det är en design jag har fantiserat om i mitt huvud under en väldigt lång som, en design som passar sig perfekt till en brudklänning. Väskan är ett alternativ för den som gillar Bottega Venetas Intrecciato men inte vill ruinera sig för de.

  • Bild 1 $4,80
  • Bild 2 $5,80
  • Bild 3 $24,80
  • Bild 4 $22,80
  • Bild 5 & 6 $2,80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0